A Capcom 1980-as évekbeli arcade játékainak fejlődése változatos témákkal és stílusokkal kerül bemutatásra. Már a vállalat 1983-as alapítása után is gyorsan sikeres címek láttak napvilágot, olyan legendás tervezők közreműködésével, mint Yoshiki Okamoto, Takuro Fujiwara és Tekashi Nishiyama.
Különféle műfajok találkoznak: klasszikus lövöldözős játékok (pl. 1942, 1943), platformerek (Ghosts ‘n Goblins, Bionic Commando), beat ’em up-ok (Final Fight, Avengers), valamint sport- és kvízjátékok is helyet kaptak. Emellett szó esik együttműködésekről, licencelt tartalmakról, a Capcom Play System hardverről és a folyamatos megújulásról.
Számos játék mögött nyugati és keleti popkulturális inspirációk rejtőznek, filmek, mangák szolgálnak alapul (pl. Willow, Dynasty Wars). Felmerül, hogyan hatott a céges szakember-átigazolás, és mennyire volt fontos a nemzetközi piac elérése.
Érdekes kérdéseket vet fel az alkotók kreatív háttere, a tervezői szemléletváltás, valamint, hogy miképp tudott a Capcom egyedülállóan alkalmazkodni az arcade világ gyors változásaihoz. Továbbá szóba kerülnek kevésbé ismert címek is, amelyek a sikeres sorozatok mellett befolyásolták a stúdió profilját.