A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Canyon Endura All-Road teszt: a legjobb ár-érték arányú országúti kerékpár?

A Canyon legolcsóbb all-road kerékpárját vizsgálja a videó, amely főként az új Shimano Q's szettre és a bringa ár-érték arányára fókuszál, miközben felvezeti a fontosabb kérdéseket az alkatrészek használhatósága kapcsán.

Egyre népszerűbbek az 1000 font alatti országúti kerékpárok, de jellemzően kompromisszumokat követelnek meg a vásárlótól: szűk váltótartomány, gyenge abroncsok, elavult technológia és problémás alkatrészek tartoznak hozzájuk. Az új Canyon Endura All-Road azonban azt ígéri, hogy ezeknek a hátrányoknak búcsút inthetünk – de vajon sikerül?

Az alumínium vázas, szénszálas villával szerelt bringa Shimano Q’s drop bar 10 sebességes hidraulikus tárcsafékkel, és különleges, széles gumiabroncs-felfogatással érkezik. Az alkatrészválasztásban azonban rejtett buktatók is vannak: egyes kiegészítők, például a kormány és a hajtókar méretei kisebb vázaknál nem eléggé testreszabottak, ami kényelmi problémákhoz vezethet.

A videó az új Shimano Q’s váltórendszert és fékrendszert is kiemelten részletezi, összehasonlítva más márkák és modellek hasonló kerékpárjaival, sőt a versenytársakról, mint a Van Ryel Gravel AF vagy a Cube New Road is szó esik.

Felmerül a kérdés: vajon tényleg a Canyon kínálja a legjobb ár-érték arányú hidraulikus fékes országútit ebben a kategóriában? Mekkora hatással van a felhasznált alkatrészek (főleg a méret) a használhatóságra, és mennyire könnyen alakítható át a bringa otthoni vagy városi közlekedéshez? Ezek a témák mind a fókuszban vannak, miközben a részletes tesztelés során az első benyomások, élmények és dilemmák is előkerülnek.