Az 1990-es évek elején a Sensible Software fejlesztőcsapat olyan játékokkal szerzett hírnevet, mint a Sensible Soccer vagy a Shoot’Em Up Construction Kit. A következő nagy projektjük a háborút kegyetlenül bemutató, mégis játékos hangvételű Cannon Fodder volt, amelynek fejlesztését és stílusát sajátos módon formálták meg.
A történelmi háttér bemutatása során szóba kerül az első világháború, a pipacs (poppy) szimbólumának kialakulása, valamint annak jelentősége a brit és a Nemzetközösségi emlékezetpolitikában. Ezt követően a videó feltárja, hogy a játék készítői miként döntöttek a pipacs alkalmazása mellett a címképen, és hogyan kapcsolódott a megjelenés a Remembrance Day-hez.
Egy váratlan botrány bontakozik ki, miután a brit sajtóban és különösen az Amiga Power videójáték-magazinban feltűnést keltett a pipacs használata. A pipacs alkalmazását többek között a Royal British Legion, politikusok és a média is élesen kritizálja, felháborodott reakciókat kiváltva. A helyzet azonnali válaszokat, jogi lépéseket és gyors designváltást követelt meg a fejlesztőktől és a magazintól egyaránt.
A videó során több személyes vélemény, visszatekintés és anekdota is elhangzik arról, hogy a háborús játék hogyan próbálja érzékeltetni a veszteséget, és miként különbözik egy egyszerű, gondtalan shoot ’em up-tól. A felvetett kérdés, hogy jogos vagy méltányos-e szimbólumokat kölcsönözni videojátékokhoz, és azok hogyan hathatnak a közönségre, végig fontos diskurzust teremt.