A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 6 perc

Campbell eredmények: otthoni főzés előretörése és snack kihívások

A Campbell harmadik negyedéves jelentése jobban sikerült a vártnál, de a snackárak és a fogyasztói bérek közötti különbség egyre nagyobb kihívások elé állítja a vállalatot.

A Campbell friss negyedéves eredményei jobbak lettek a vártnál, főként annak köszönhetően, hogy egyre többen főznek otthon, keresve az ár-érték arány szempontjából kedvező lehetőségeket. Az elemzők kiemelik, hogy a snack termékek kategóriája továbbra is gyengén teljesít, és ez a tendencia valószínűleg a közeljövőben is folytatódik, ahogy a fogyasztók vásárlási szokásai alakulnak.

Az interjú rávilágít arra, hogy a gyorsan növekvő snackárak nem tartanak lépést a fogyasztói bérekkel, ami egyre többeket kényszerít tudatosabb vásárlásra vagy akár a kategória elhagyására is. A beszélgetés érinti a GLP1 gyógyszerek esetleges fogyasztáscsökkentő hatását és azt is, hogy a vállalatok milyen árazási stratégiákkal próbálnak alkalmazkodni a megváltozott piaci környezethez.

Érdekes kérdések merülnek fel a csomagolás méretének változtatása (shrinkflation), promóciók, illetve a prémium termékkategóriák (például az olasz importmártás) jövőbeli kilátásai kapcsán, valamint szóba kerül a portfólió átalakítása is, mint például a Pop Secret márka eladása. Az elemzők azt latolgatják, hogy lehetnek-e újabb átalakítások vagy eladások a snack portfólióban, és hogyan érinti mindez a vállalat jövőbeni növekedési lehetőségeit.