Egykor a világ mércéjének számított az autóiparban, ma pedig az elektromos luxusautók élvonalába tart a Cadillac. A márka példátlan reneszánszát vizsgálja ez a videó, amely a múltjától jut el az elektromosjármű-forradalomig. A felidézett legendás amerikai „földi jachtoktól” a mai high-tech modellekig tartó út során számos fordulópont és kihívás rajzolódik ki.
Napjainkban a Cadillac képes elcsábítani a vásárlókat, még olyan versenytársaktól is, mint a Tesla, a BMW, a Mercedes vagy az Audi. A videó rámutat, hogy az új elektromos modellekhez érkezők nagy része korábban más márkát választott, és bemutatja, miként sikerült a márkának visszanyernie presztízsét és az amerikai luxus különlegességét, amely megkülönbözteti az európai riválisoktól.
Izgalmas kérdések merülnek fel arról, hogyan talált vissza a Cadillac a hagyományos erősségeihez a veszélyes piaci hullámzások közepette, hogyan formálja az elektromos járműpiac váratlan stratégiaváltások sorozatát, és vajon milyen szerepet játszik ebben az egyedi dizájn, a kézzel készített luxuskivitelek vagy a kizárólag Amerikában történő gyártás. Emellett szó esik a nemzetközi piacokról, mint például Kína, amelyek újabb kihívásokat tartogatnak, valamint arról is, hogy a márka döntései – például az Apple CarPlay és Android Auto mellőzése – miként befolyásolhatják a jövőbeli sikereket.