Ebben a videóban egy különleges, BASIC-ben írt C64 Sprite Multiplexer demóval ismerkedhetünk meg, amelyet Simon Stelling (SC) készített a Genesis Project csoport tagjaként. Az ismertető középpontjában az áll, hogyan tud a program 16 hardver Sprite-ot egyszerre megjeleníteni a Commodore 64-en, miközben a gép hivatalosan csak 8-at képes hardverből kezelni.
A bemutató során betekintést kapunk a multiplexer működésébe: megtudhatjuk, hogyan sikerült kizárólag BASIC-kel, gépi kód nélkül újrahasznosítani a Sprite-okat egyetlen videóképkockán belül, és miképp sikerül felülírni azt az előfeltevést, miszerint a BASIC túl lassú lenne ehhez a feladathoz.
Érdekes trükkök és hekkelések is bemutatásra kerülnek, például, hogy a PRINT parancsot hogyan lehet a leggyorsabb memóriamódosítási módszerré alakítani, illetve hogyan okoz a program hátulütőként elérhetetlenséget vagy összeomlást, ha valaki a megszokott módon próbálja megszakítani vagy visszaállítani a folyamatot.
A videó közben részletesen boncolgatják a különféle technikai részleteket is: szó esik a VIC-II videóchip működéséről, a memóriakezelésről, valamint a különféle vezérlő regiszterek manipulációjáról és az időzítés kritikus szerepéről. A bemutató során számos érdekes kérdést vetnek fel, például hogy milyen más lehetőségek rejlenek a BASIC emelt szintű kihasználásában, és milyen határok feszegethetők kreatív programozási megközelítésekkel.