A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Build-A-Bear: Hogyan lett egyedi élményből nemzetközi siker a játékpiacon

A Build-A-Bear Workshop felforgatta a játékkereskedelmet, amikor az élményre és a személyre szabásra helyezte a hangsúlyt. A videó rávilágít, hogyan küzdötte le a vállalat a piaci kihívásokat, és vált úttörővé a digitális átalakulásban.

Az összeállítás bemutatja, hogyan vált a Build-A-Bear Workshop a visszaeső forgalmú plázaüzletekből nemzetközi sikerrel működő, exkluzív élményekre építő márkává. Megismerhetjük Sharon Price John elnök-vezérigazgató szerepét a cég alapvető átalakításában, és azt, hogyan küzdötte le a vállalat a 2008-as válság, valamint az online vásárlás okozta nehézségeket.

Részletesen szó esik arról, miként reagált a Build-A-Bear a veszteséges üzletek bezárásával, új élményalapú koncepciókkal és felnőtt fogyasztók megszólításával. A videó érdekes kérdéseket vet fel arról, hogy a vállalat miként növelte meg kétszeresére a felnőtt vásárlók arányát, és hogyan alkalmazkodott az e-kereskedelem jelentőségének növekedéséhez.

Kiemelt figyelmet kap, hogyan használta ki a cég a brand erejét, az IP-partnerségeket, illetve a franchise és nemzetközi terjeszkedés lehetőségeit. Rávilágít a globális ellátási lánc kihívásaira is, mint például a kínai és vietnami importok, illetve a tarifák és gazdasági bizonytalanság miatti kockázatokra.

A riport végigvezeti a nézőt azon, hogyan innovált a Build-A-Bear új termékekkel, mint például a Mini Beans sorozat, és milyen stratégiákkal igyekszik fenntartani a növekedést a nehéz körülmények ellenére is.