A Bugatti Bolide egy különleges, kizárólag pályára szánt hiperautó, amely teljesen új fejlesztésű vázzal rendelkezik. A mérnökök a Delara csapattal közösen dolgoztak ki egy vadonatúj karbon monocoque-ot és egyedi szerkezeti elemeket, hogy megfeleljenek a versenygépek speciális elvárásainak. A jelentősen megerősített szerkezet extrém terheléseket is elvisel, melyeket a nagy pályasebességek és a hatalmas leszorítóerő indokolnak.
Technikai szempontból kiemelkedő a Chironból származó 8 literes, négyturbós W16-os motor, amely 1600 lóerőt és ugyanennyi newtonméter nyomatékot ad le, mindezt egy könnyebb, új konstrukciójú vázban. A váltó és futómű versenypályára lett optimalizálva, a fékrendszer pedig a Brembo által gyártott karbontárcsákkal a valaha volt legnagyobb Bugatti-fékeket vonultatja fel.
Érdekesség, hogy a Bolide aerodinamikai kialakítása szinte Formula 1-es magasságokba emeli a leszorítóerő mértékét, emiatt a gumik extrém terhelést kapnak. A részletes bemutató során szó esik a gumik előmelegítéséről, a speciális titán alkatrészekről, a végsebességet limitáló gumiterhelésről, valamint a különleges biztonsági elemekről, mint például a távirányítású tűzoltó rendszerről is.
Az autó pályán nyújtott teljesítményét a Spa-Francorchamps legendás versenypályán próbálják ki, ahol a hatalmas gyorsulás, tapadás és fékteljesítmény lenyűgöző élményt nyújt. Felvetődik a kérdés, hogy van-e értelme ekkora erőt és technológiát pusztán pályahasználatra koncentrálni, és mit tartogat Bugatti számára a W16 motor utáni jövő.