Néhány VR-utazós alkalmazás összehasonlítása során a szerző a Meta Quest 3 platformján két kiemelkedő élményt fedez fel: a Wander-t, amely a Google Street View-t használja a helyszínek bejárásához, valamint a Brink Traveler-t, amely lenyűgöző, fotórealisztikus látványvilágával emelkedik ki.
Az élményt fokozzák az apró részletek: a valósághű hangok, az interaktív környezet, például a mozdítható sziklák vagy a haptikus visszacsatolás. A felhasználók különféle napszakok között válthatnak, így változatos légkörökben fedezhetnek fel világszerte híres helyeket.
Különlegességként jelenik meg a játékban a Konami-kód, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy szabadon repüljenek a térképek felett, új nézőpontokból szemlélve a virtuális tájakat. A szerző megosztja saját tapasztalatait is a kód használatával kapcsolatban, kiemelve, milyen könnyen el lehet merülni ezekben a gyönyörű, digitálisan leképezett környezetekben.
Felmerül kérdésként, hogy a fotorealisztikus VR-élmény mennyire tudja helyettesíteni a valódi utazást, és hogyan válhat a virtuális világ egyre valóságosabbá, akár a családtagok és barátok bemutatójaként is. A VR mint élmény megosztásának lehetősége, a mozgásbetegség problémája vagy a digitális környezet határai szintén fontos témák a videóban.










