A Forbes riportja Brian Tate inspiráló történetét mutatja be, aki fiatalkorában profi pókerezésből szerezte meg első jelentős vagyonát, majd merész döntéssel ebből az összegből élelmiszeripari vállalkozásba kezdett.
Pókerkarrierjét követően Tate saját tapasztalataiból kiindulva kifejezetten az aktív életmódot folytatók számára fejlesztett egészséges, magas fehérjetartalmú, hidegen fogyasztható zabitalt, amelynek ötletével a piaci hiányosságokat kívánta betölteni. Az Oats Overnight 2016-ban indult három ízzel, de a folyamatosan bővülő kínálattal, illetve jól felépített, közösségi visszajelzésekre építő üzleti modellel rövid idő alatt több százezer előfizetőt vonzott be.
Az értékesítési stratégiák kapcsán izgalmas kérdésként merül fel, miként lehet újszerű, magyarázatra szoruló termékkel áttörni a kiskereskedelmi piacon, illetve milyen kockázatokkal és váratlan következményekkel járhatnak kreatív marketing kampányok – például a Z generációhoz tartozó influenszerek bevonása, vagy az ügyfél-elégedettségi garanciák tudatos kihasználásának ösztönzése.
A cég története során nemcsak az online eladások, hanem az országosan ismert üzletláncokba való bekerülés, valamint a gyártási és logisztikai kapacitás kiteljesítése jelentett újabb mérföldköveket. Érdekes aspektus, miként alkalmazható a póker világában szerzett tapasztalat az élelmiszeripari vállalkozásban, például a döntéshozatali folyamatokat vagy a kockázatkezelést illetően.










