A beszélgetés egy friss, F1 témájú filmről indul, amelyben a klasszikus, hősi filmes narratíva és a karakterek ábrázolása kerül terítékre, majd a termékelhelyezések – különösen a karórák – szerepére koncentrál a mozifilmekben. Felmerül a kérdés, mennyire hatékony egy-egy ikonikus óra megjelenítése a filmekben a márkák számára.
A szerzők visszatekintenek James Bond és az Omega Seamaster együttműködésére, valamint elemzik ennek kereskedelmi sikerét. Ezzel párhuzamosan felmerül, hogyan alakítja egy-egy film egy óramárka ismertségét, különösen azoknál a célcsoportoknál, akik eredendően nem érdeklődnek a luxustárgyak iránt.
Kiemelt téma az IWC Ingenieur – különösen a Sunny Hayes karakter által viselt zöld számlapos változat – története, műszaki vonásai és problémái. Megismerhetjük, hogyan járult hozzá Brad Pitt szerepe és személyes igénye az óra átdolgozásához, valamint mi volt az eredeti modellek technikai hátránya a hetvenes években.
A videó során felmerül az is, hogy Gerald Genta zseniális tervkoncepciói hogyan határozták meg az 1970-es évek luxusóráinak formavilágát, és miért okozott kudarcot az első IWC Ingenieur modellek esetében az, amit más márkáknál sikeresnek láttunk. Szóba kerül a célközönség változó igénye is: hogyan vált a tudományos célú eszközből luxuskategóriás ékszer, és mennyiben nyújtott hozzáadott értéket a filmipar számára a design módosítása.