Hollywood és a Forma-1 világa összefonódik egy Apple-produkcióban, amelyben Brad Pitt főszereplésével nemcsak egy izgalmas versenyfilmet láthatunk, hanem egy példaértékű termékelhelyezési és szponzorációs stratégiát is megfigyelhetünk.
Az F1 című filmben több tucat világmárka logója jelenik meg a szereplők ruházatán, sisakjain és a csapat autóján, jelentős anyagi támogatást biztosítva a produkció költségvetéséhez. A film producerének, David Linernek, az egyik fő feladata az volt, hogy a legnagyobb márkákat meggyőzze arról, érdemes reklámozniuk ebben az alkotásban – ennek eredményeképp csak szponzorációból legalább 40 millió dollár folyt be.
Feltárul, hogyan működnek a márka-integrációk a mozifilmekben, miként lehet mérni azok értékét, és miben különböznek az ilyen együttműködések a valódi Forma-1-es szponzorációtól. Felmerül a kérdés, hogy mennyire lesz egy produkció hiteles, ha ennyi látható márka kap benne helyet, illetve hogyan lehet úgy elhelyezni hirdetőket, hogy ne sérüljön a művészi koncepció.
Szó esik arról is, milyen kihívásokkal jár a márkák kiválasztása, főleg, ha el kell kerülni a közvetlen konkurenciát vagy a produkció különleges partnereit. Megvizsgálják, hogyan alakult ki ez az üzleti modell, és milyen munkával jár elérni, hogy ilyen nagy összegek áramoljanak egy filmbe pusztán termékelhelyezés útján.