Különleges estébe enged betekintést a videó, ahol a videojáték-adaptációk hullámzó minőségét veszi górcső alá a szerző, kiemelve a Borderlands film jelenlegi adaptációját. Eleinte könnyed hangvétellel utal régi és új feldolgozások eredményeire, miközben klasszikus címek – például Warcraft, Assassin’s Creed vagy a Sonic franchise darabjai – is megemlítésre kerülnek, párhuzamot vonva Hollywood gyakori hibáira.
A Borderlands univerzum filmes átiratának főbb kérdéseit boncolgatja: milyen döntések állnak a választott karakterek és cselekmény mögött, miért lett a központi figura Lilith, és hogyan próbálják az írók a videojáték történetét a film nyelvére lefordítani? Megjelenik a narrációval való bánásmód, a szereplők közti dinamikák és a fan service kérdése is.
Felvetődik, hogy a filmben miért döntöttek bizonyos szereplők drasztikus átdolgozása mellett, például Tiny Tina vagy Roland esetében. Az alkotás vizuális világának, CGI-használatának és akciójeleneteinek minőségét is kritikai megfigyelés tárgyává teszi, valamint szóba kerül a rendezői és produceri háttér, az adaptálás kihívásai és a stúdiódöntések mibenléte.
Továbbá izgalmas kérdéseket vet fel, hogy a feldolgozás mennyire tudja megragadni a játék világát, a szereplők motivációit és a rajongók elvárásait, valamint kísérletet tesz arra, hogy áthidalja a filmszakma és videojáték kultúra közötti szakadékot.