A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 112 perc

Borderlands 4 árazása, Nintendo Direct pletykák és a Marathon körüli botrányok

A podcast legújabb epizódjában terítéken van a Borderlands 4 vitatott árképzése, friss Nintendo Direct pletykák és a Bungie Marathon projektjének botrányos helyzete. A beszélgetés játékfejlesztési trendeket és gamer nosztalgiát is boncolgat.

A beszélgetés egy rendkívül mozgalmas hónapban indul, különösen a közelgő Switch 2 megjelenése jegyében, ahol számos új játékbemutató, árazás, sőt, hardver is várható. A műsorban többen nosztalgiával idézik fel a régebbi konzolgenerációk közötti valódi technológiai ugrásokat, összehasonlítva a mostani helyzettel, ahol már jóval kevésbé kézzelfoghatóak a fejlesztések.

Az adás egyik fő témája a Borderlands 4 várható 80 dolláros árának visszhangja, és hogy hogyan kommunikál erről a Gearbox vezetője, Randy Pitchford. A játékos közösség erős reakciói, illetve a kiadók árazási stratégiái kerülnek terítékre, valamint az olyan példák, mint a korábbi gyors leárazások vagy a mikrotranzakciókra épített üzleti modellek. Felmerül a kérdés: meddig tolhatók a játékárak emelkedése, és mely címek merik majd először átlépni ezt a határt?

További érdekes téma a Bungie által fejlesztett Marathon helyzete: komoly gondokról, elhalasztott vagy elmaradt marketingről és plágiumváddal kapcsolatos botrányról is szó esik. Vizsgálják, hogy az extrakciós shooter műfajban mennyire nehéz új közönséget elérni, és milyen hatást gyakorol egy ilyen szintű művészeti vita egy szoftver jövőjére.

Az adás második felében pletykák és várakozások hangzanak el a Nintendo évi Direct eseményével és a Switch 2 utáni időszak fejlesztéseiről, új játékokról (például Metroid, Fire Emblem vagy Mario 3D). Felmerül az is, hogyan igyekeznek a kiadók menedzselni a hardverportfóliót és az új generációs átmenetet.

Végezetül a beszélgetés a közönség bevonásával nosztalgikus történeteket, az egykori játékosközösségekről és hardverekről szóló sztorikat elevenít fel, majd kitérnek a közösségi média hatásaira, valamint a videojátékpiac jövőjével kapcsolatos várakozásokra is.