Szemet gyönyörködtető, agresszív külső dizájn, Y-küllős kerekek és rengeteg karbonkiegészítő dobja fel a BMW M2 CS megjelenését. A hangsúly most a részleteken van: könnyített csomagtérfedél, szénszálas tető és látványos aranyszínű kerekek – mind hozzájárulnak a karakteres megjelenéshez és a súlycsökkentéshez.
Különleges helyet foglal el a BMW M palettán a CS, hiszen mindenki mást vár tőle: egyesek szerint a Competition Sport végletekig kihegyezett vezetési élményt jelent, mások inkább a kompromisszumokat keresik benne. Érdekes kérdéseket vet fel a beltér funkcionalitása, például a súlyspórolás jegyében hiányzó kartámasz vagy a túl vastag sportkormány.
Kerül fókuszba a piaci helyzet is: vajon valóban megéri-e közel 87 ezer fontot adni egy 2-es BMW-ért ebben a szegmensben, ahol lassan elfogynak a komoly vetélytársak? Eltűnőben a klasszikus élményautók a 100 ezer fontos szint alatt: eltűnt a Porsche Cayman, Európában leáldozóban a Toyota Supra és a Nissan GT-R, és a Lotus Emira is inkább külön utakon jár.
Technikai oldalról is izgalmas a modell: a nagyobb M4-ből származó motorhangolás 523 lóerőt eredményez, míg a futómű és fékek finomhangolása a pályanapok szerelmeseinek is kedvez. Külön kérdés, hogy automata váltóval jobb-e az élmény, mint a manuálissal, illetve mennyire indokolja a csúcstechnika az extrém árazást.










