A műsor résztvevői humorosan és őszintén beszélgetnek aktuális kerékpáros témákról, személyes tapasztalatokon keresztül közelítve meg az iparági híreket és véleményeket. Az adás középpontjában két híres kerékpáros márka, a BMC és a Komoot jelentős elbocsátásai állnak: különösen a BMC helyzetét elemzik, kitérve a leépítések okaira, a piaci környezet változásaira, valamint arra, milyen következményei lehetnek a világméretű szponzorációknak a gyártók életére nézve.
A beszélgetés során megjelennek a céges PR-válaszok, a piaci túlkínálat, a COVID utáni keresletcsökkenés, illetve a kerékpáripar általános kihívásai. Felmerülnek a marketingre fordított hatalmas összegek, a versenycsapatok támogatásának árnyoldalai, a szponzoráció „reményjátéka,” és a tartós márkaépítés vagy a gyors piaci szereplőváltás kérdései.
Nagy hangsúlyt kap a Komootot érintő, szinte teljes létszámleépítés: kitérnek a dolgozók közösségére, a vállalati kultúra elvesztésére, és arra, milyen megtartó ereje lehet a közösségi élményeknek még a válságkörnyezetben is. Felmerül a tartalmi marketing, az iparágban tapasztalható gyors változások, valamint a felhasználói oldalról érzékelhető szolgáltatásminőség-váltás is.
Párhuzamosan a technológiai újítások is terítékre kerülnek: szóba kerül például a Zipp-Sram új kerékszettjei beépített guminyomás-érzékelővel, valamint vitatják ezek hasznosságát, a piacra gyakorolt hatását és az ilyen fejlesztések valódi hozzáadott értékét a hétköznapi biciklizők számára.
A műsor későbbi részében hallgatói véleményeket olvasnak fel és vitatnak meg, legyen szó akár technikai újdonságokról, felszerelés-költségek igazolhatóságáról, vagy a kerékpáros értékelések szubjektivitásáról. Végül személyes benyomásaikat, tapasztalataikat és hétköznapi trükkjeiket is megosztják a kerékpáros élethez.