A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 9 perc

Black Ops 7: Új mozgásrendszer és pályák a többjátékos módban

A Black Ops 7 új mozgásrendszerrel, nagyobb pályákkal és két vadonatúj játékmóddal frissíti a Call of Duty szériát, miközben izgalmas, futurisztikus atmoszférát teremt.

Vajon milyen újdonságokat hoz a Black Ops széria legújabb része a többjátékos mód terén? A 2035-ös, futurisztikus környezet friss lendületet ad a játékmenetnek, miközben a megszokott, pörgős akcióhoz változatos technikai újítások társulnak. Az Omni movement rendszer továbbfejlesztett verziója – például a láncolható falfutás – olyan lehetőségeket nyit meg, amelyek alapjaiban formálják át a térérzékelést és a harc dinamikáját.

Különleges pályadizájn és új helyszínek is színesítik az élményt; például egy neonfényes japán bevásárlónegyed vagy az alaszkai, sarki fényben úszó „Homestead” szintén új taktikai lehetőségeket kínálnak. A kibővült pályák és a frissített visszahelyezési rendszer segítenek elkerülni a frusztráló, kiszámíthatatlan kezdőhelyzeteket.

Két új játékmód – a nagyszabású skirmish és a kompetitív overload – mozgatja meg a játékosokat. A hagyományos fegyverek mellett feltűnnek izgalmas, újdonságnak számító fegyverek is, melyek között ott van az Echo 12 shotgun vagy a Grave Maker mesterlövész, amely falon keresztül támadásra is képes.

A fegyverek testreszabása is egyszerűbbé vált, köszönhetően a build share kódoknak. A pályák, fegyverek és játékmódok változatossága mellett a klasszikus matchmaking visszatérése is megosztó változás, hiszen újra kevésbé szigorú, képzettség-alapú párosításokat hoz a játék világába. Milyen irányba mozdul el a többjátékos élmény ebben a megújult környezetben?