A digitális játékpiac vadnyugatán, a Steamen, szinte bármi megjelenhet, és a videó most a legbizarrabb, legfurcsább klónjátékokat veszi sorra. Olyan címeket mutat be, amelyek nemcsak ismerős játékmenettel, hanem teljesen abszurd ötletekkel is kitűnnek.
Kiderül, hogyan próbálnak a fejlesztők népszerű játékok – mint például a Resident Evil, Left 4 Dead vagy a Minecraft – sikerét leutánozni, de közben egészen elképesztő melléfogásokat követnek el, különösen nevetséges vagy zavarba ejtő részletekkel. Egyes klónok annyira túltolják az eredeti ötlet másolását, hogy már-már paródiába fordulnak át, míg más alkotások sajátos világépítésükkel vagy karakterválasztásukkal döbbentik meg a nézőt.
A videó nemcsak a klónjátékok működését és témáit járja körül, hanem felveti a szerzői jogok, az alkotói szándék és a játékosélmény határait is. Vajon még mindig érdemes ezekkel az olcsó utánzatokkal próbálkozni? Milyen következményei vannak a pofátlan másolásnak, és hol kezdődik az ihlet valamint a lopás közötti vékony határvonal?