Az Inside Strategy című videóban betekintést nyerhetünk abba, hogy a világ egyik legnagyobb bitcoin kincstárral rendelkező vállalata, a Strategy hogyan menedzseli több tízmilliárd dolláros kriptodevizás vagyonát. A beszélgetés során Shirish Jajodia, a vállalat vállalati kincstárnoka mesél karrierje kezdetéről, az indiai gyökerektől az amerikai befektetési banki világhoz és a Strategy csapatához vezető útról.
Érdekes kérdések kerülnek elő a bitcoin vállalati elfogadásának gyors terjedéséről, az olyan innovációkról, mint az új bitcoinhoz kapcsolódó pénzügyi termékek, és arról, hogy a megváltozott piaci környezetben miként változik az intézményi befektetők és céges vezetők hozzáállása. Részletesen beszélnek azokról a kihívásokról, amelyekkel szembe kell nézniük, amikor új típusú kötvényeket, preferált részvényeket és AI-t alkalmaznak a pénzügyi termékfejlesztésben.
Felmerül, hogyan lehet úgy masszív mennyiségű bitcoint vásárolni, hogy ne mozgassák a piacot, és szó esik a cég kommunikációs stratégiájáról, amellyel az átláthatóságot és a befektetői bizalmat növelik. A beszélgetés fókuszában az áll, hogy vállalati oldalon milyen szemlélet és felkészültség szükséges a kriptoeszközök kezeléséhez, hogyan formálják ezek a tőkepiaci innovációk az egész szektort, és milyen döntéseket hoznak meg nap mint nap stratégiai szinten.