A videó a Beyond the Forbidden Forest című, 1985-ös Commodore 64 játékot vizsgálja, amely a Cosmi gondozásában jelent meg, és a klasszikus The Forbidden Forest folytatásaként készült. A műsor betekintést nyújt a korabeli videojáték-fejlesztésbe, kiemelve Paul Norman munkáját és a folytatás készítésével járó nyomást.
Részletesen bemutatják a játékmenetet, a szörnyek elleni harcot, a fegyverek használatának sajátosságait, valamint az újszerű, 1985-ös szemmel nézve különleges, 3D-s hatást keltő mozgási lehetőségeket. A történet során négy felszíni szörnyet és két alvilági főellenséget kell legyőzni, miközben a játékos különleges aranynyilakat szerez.
Az alkotás technikai innovációit is hangsúlyozzák: nagyobb, részletesebb szörnyek jelennek meg, a grafikai trükkök és az idő múlását szimuláló vizuális effektek erősítik a horrorisztikus atmoszférát. Kiemelik a hanghatások és a zene figyelemfelkeltő, nyugtalanító voltát, amelyek maradandó élményt okoznak a játékosnak.
A bemutató során elgondolkodtató kérdésként merül fel: miért nem aratott akkora sikert, mint elődje, és mitől válhat maradandóvá egy videojáték? Milyen hatású a nosztalgia és a technikai fejlődés a folytatások megítélésében?