A videó középpontjában a BetterHelp nevű online terápiaszolgáltatás áll, amely az utóbbi években rendkívül ismertté vált, részben híres YouTuberek által támogatott szponzorációk révén. A készítő saját tapasztalatain keresztül mutatja be, hogyan működik a platform, és rávilágít arra, mennyire elterjedt a BetterHelp promóciója az influenszerek körében.
Kiemelésre kerülnek a szolgáltatással kapcsolatos negatív visszhangok és botrányok is, mint például adatvédelmi aggályok, alkalmatlan terapeuta párosítások és a professzionalizmus hiánya. Több felhasználói történetet is ismertetnek, ahol klienseket elhanyagoltak vagy etikátlanul bántak velük, illetve szó esik a szerződött terapeuták túlterheltségéről és motivációjáról.
Elemzi, hogy a BetterHelp sikere nagyrészt agresszív marketingstratégiájából ered, amely influenszerekre és az internetes közösségre támaszkodik. Felmerül a kérdés, hogy egy ilyen érzékeny terület – a mentális egészség – mennyire illeszthető be a gig economy üzleti modelljeibe, és milyen hatást gyakorolhat az ilyen cégek növekedési vágya a felhasználókra.
Végül a tartalom azt is felveti, hogy az alternatív online terápiás lehetőségek, például kisebb cégek vagy intézményesített szolgáltatások, gyakran háttérbe szorulnak a kevésbé agresszív reklám miatt, pedig ezek előnyösebbek lehetnek sokak számára.