Különleges kihívás elé állítják a Beta Squad tagjait: saját ötcsillagos szállodát kell vezetniük, ahol minden a vendéglátás, az ügyfélszolgálat és a szervezői készségeiken múlik. Nem mindennapi feladatok és váratlan problémák teszik próbára kreativitásukat és stressztűrő képességüket.
Két csapatra osztva próbálják meg működtetni a hotel fő területeit – a vendégfogadást és az éttermi szolgáltatásokat. Minden csapatnak önállóan kell kezelnie a személyi konfliktusokat, a vendégek egyedi igényeit, valamint a váratlan helyzeteket, mint például a szobák előkészítésében vagy a konyhai szervezettségben felmerülő problémák.
A háttérből a hotel menedzsere folyamatosan figyeli a résztvevőket, néha káoszt és plusz kihívásokat hozva a csapatokra. A műsorban kiélezett helyzetek, lappangó árulások, vicces összetűzések és ügyfélpanaszok generálnak komoly feszültségeket, amelyek minden résztvevőből a legjobbat (vagy legrosszabbat) hozzák ki.
Felmerülnek fontos kérdések: képesek-e a résztvevők valódi ötcsillagos színvonalat tartani a modern vendéglátásban elvárt problémamegoldó és emberi készségek hiányában? Mennyire működik a csapatmunka, ha a stressz hatására széthúzások és hibák ütik fel a fejüket? Ki alkalmazkodik jobban a vendégek váratlan kihívásaihoz, és ki tud a háttérben maradva sikeres lenni egy ilyen, komoly tétre menő versenyben?