Az AJS News aktuális adása számos izgalmas videojátékos és filmes témát jár körül, élénk stílusban és éles véleményekkel. Az epizód elején megemlítik a Rocket Money alkalmazást, amely a pénzügyek kezeléséhez hasznos, miközben az infláció és az előfizetések költsége egyre csak nő. A házigazdák személyes élményeikkel és humorral hívják fel a figyelmet a tudatos költés fontosságára.
Az egyik fő téma a Battlefield 6 óriási, több százezres játékosszámának felívelése, és az, hogy mennyire eltér ez a valóság az EA által hangoztatott, irreálisan magas elvárásoktól. Felmerül, hogy a menedzsment túlzásaival hogyan nehezítik meg a fejlesztők helyzetét, valamint szóba kerülnek a különböző problémák az EA saját áruháza és a Steam verzió között.
Részletesen kitérnek a MindsEye (Build a Rocket Boy) fejlesztőinél történt elbocsátásokra és jogi lépésekre, amelyeket az alkalmazottak indítottak a munkavállalói jogok megsértése miatt. A beszélgetés során azt is boncolgatják, milyen munkakörülmények lehetnek a játékiparban, milyen felelősséget viselnek a vezetők, és mennyire gyakori az átláthatatlanság vagy a hibák áthárítása a dolgozókra.
Szó esik a Mortal Kombat filmekről: a második rész premierjének elhalasztásáról, a rajongói várakozásokról, illetve a stúdió döntéseinek értelmetlenségéről. Felcsillan a harmadik rész lehetősége, miközben vicces személyes élmények és filmes összehasonlítások színesítik a beszélgetést.
Külön fejezetet kapnak a mikrotranzakciók, főleg a Skate új, 35 dolláros digitális Dead Space skinje, amelyről élénk vita alakul ki az árképzés abszurditásával kapcsolatban. A mikrotranzakciók lélektana, iparági hatása és a játékosok reakciói mind felszínre kerülnek, néhol szatirikus, máskor kritikus hangnemben.
Kitekintést kap néhány régi-új franchise visszatérése is, például a Bubsy 4D, amit kevesen vártak, ám pozitív visszhangokat kapott, meglepetést okozva még a műsorvezetőknek is.