A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Battlefield 6 visszatér a hagyományokhoz és új kalandokat hoz

A Battlefield 6 a sorozat legjobb hagyományaira épít, új játékmódokkal, látványos pályákkal és egy hosszú idő után visszatérő egyjátékos kampánnyal, miközben érdekes kérdéseket vet fel a játék jövőjével kapcsolatban.

Az új Battlefield 6 a korábbi rész, a 2042 csalódott rajongóinak próbál válaszolni, visszanyúlva a sorozat sikeres alapjaihoz. Ismét igazán intenzív, 64 fős csaták, földhözragadt katonai osztályok és modern hadviselés várják a játékosokat, amit egy látványos, narancssárga atmoszféra és a klasszikus, pusztító rombolástechnológia tesz teljessé.

Bár izgalmasnak tűnik a visszatérés a gyökerekhez, a fejlesztők láthatóan igyekeznek kompromisszumokat kötni mind a régi, mind az új rajongók kedvéért. Hogyan hat a játékmenetre az, hogy egyszerre próbálnak kedvezni a kisebb, pörgősebb pályákat kedvelőknek és a hagyományos, nyílt hadszíntereket előnyben részesítőknek? Milyen hatással van az új fegyverválasztási rendszer és a karakterek szabadabb mozgása a játékélményre?

Különleges hangsúlyt kap a többféle pályatípus, köztük olyan ikonikus helyszínek, mint New York, Kairó vagy Gibraltár, valamint a visszatérő Operation Firestorm. Az új játékmódok fokozatosan szűkülő harci zónákat és még izgalmasabb összecsapásokat ígérnek, de vajon eléggé kielégítik-e a sorozat rajongóinak elvárásait?

A történetorientált játékosokra is gondoltak: hosszú idő után ismét elérhető az egyjátékos kampány, mely a NATO egységeit állítja szembe egy globális, titokzatos ellenféllel. A sztori különböző idővonalakon és helyszíneken kalauzol át, miközben egyszerre idézi meg a klasszikus katonai akciókat és néhány „Call of Duty”-szerű megoldást is alkalmaz.

A játék összetett újításai, kompromisszumai és visszatekintései érdekes kérdéseket vetnek fel: vajon sikerült egyensúlyba hozni az újdonságokat és a tradíciókat? Elegendő az impozáns látvány és a jól ismert játékmódok ahhoz, hogy visszanyerje a Battlefield régi fényét?