Ebben az áttekintésben szó esik arról, hogy a Battlefield 6 visszatér a sorozat klasszikus gyökereihez, és intenzív, kaotikus többjátékos élményt kínál. A szerverek még a tesztidőszakban vannak, így a játék többszereplős komponenséről részleges tapasztalatok alapján szól az összefoglaló, míg az egyjátékos kampányról teljes képet ad.
Részletesen bemutatásra kerülnek a harctéri jelenetek, ahol a közelharcok váltakoznak nagyszabású összecsapásokkal, és a pályákat a rombolás, változatos felszerelések és speciális egységek teszik változatossá. A fejlesztők, köztük a DICE és partnerei, a Battlefield 3 és 4 pozitívumait hozták vissza, így a sorozat követői sok ismerős elemmel találkozhatnak.
A sztorimód egy közeli jövő geopolitikai válságát mutatja be, ahol egy fiktív privatizált hadsereg, a Pax Armada, a NATO-tagországok kilépését kihasználva tölt be hatalmi űrt. Bár a történet beállítása izgalmas lehetőségeket rejt, kritikaként merül fel, hogy ezek a témák gyakran elnagyoltak és nem reflektálnak mélyebben a valós eseményekre.
Bemutatásra kerülnek a játékos karakterosztályai, amelyek egyéni felszereléseket és speciális képességeket kapnak, mint például a támadó, mérnök, támogató és felderítő. Az új mozgásrendszer további taktikai lehetőségeket ad, például fedezékháborúhoz és bajtársak mentéséhez.
Több nyitott kérdés vetődik fel azzal kapcsolatban, mennyire tud megújulni a sorozat, és elég újdonságot kínál-e ahhoz, hogy ne csak a múlt sikereiből éljen. A végső értékelést a szerverek teljes kihasználtsága után érdemes megadni, mivel akkor válhat teljessé a többjátékos élmény áttekintése is.