A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Battlefield 6: Új irányok és merész változások a többjátékos módban

A Battlefield 6 új játékelemekkel és megosztó változtatásokkal nyit új fejezetet a sorozat többjátékos módjában, ahol a hagyományos osztályrendszer átalakul, és a taktikus pusztítás kap főszerepet.

A Battlefield 6 többjátékos módja merész új irányba tereli a sorozatot, rengeteg újítással és néhány kockázatos döntéssel. A megszokott hatalmas csaták és nagy létszámú, kaotikus akciók ezúttal stratégiai szempontból is újdonságokat hoznak. Romos városi utcák, többszintes harcterek és markáns pusztítás jellemzi az új pályákat, ahol az épületek szinte bármikor a földdel egyenlővé tehetők taktikusan alkalmazott robbanóanyagokkal.

Külön figyelmet érdemel a játékosok szabadsága a fegyverek és osztályok keverésében. Megszűntek a régi, kötött fegyverosztály-korlátozások, ami intenzív vitákat váltott ki a rajongók körében. Ez a szabadság új stratégiákat tesz lehetővé, de felveti a kérdést, mennyire vész el a Battlefield sorozatra jellemző osztálydifferenciálás és taktikázás élménye.

Az előnézeti esemény során többféle játékmódot és pályát próbálhattak ki az újságírók, ahol a legendás destrukció fizikája most fókuszáltabb, taktikusabb formában tért vissza. Az olyan klasszikus módok, mint a Conquest vagy a Team Deathmatch új pályaváltozatokkal és tempóval várnak, miközben az apró, intenzív összecsapások és a nagyszabású járműcsaták is megmaradtak.

Érdekes kérdések merülnek fel: vajon az új osztályközi fegyverhasználat miként alakítja át a megszokott stratégiákat, és sikerül-e a fejlesztőknek megtalálniuk az egyensúlyt a régi Battlefield hangulat és az újítások között? A közösség hogyan fog reagálni a grandiózus leomló épületek helyett egy taktikusabb, stabilabb destrukciós rendszert hozó változtatásokra?