Különféle grafikus kártyákat tesztelnek a Battlefield 6 nyílt bétájában, hogy kiderüljön, milyen teljesítményre lehet számítani a modern és néhány korábbi generációs hardverrel. A Hardline-tól egészen a Bad Company 2-ig visszatekintve érdekes tényeket emelnek ki a Battlefield széria múltjából, és összehasonlítják a különböző részek technikai hátterét.
Két pályán, a Siege of Cairo és a Liberation Peak Ridge 13 helyszínén mérik a frame rate-et 1440p felbontás és magas grafikai beállítások mellett, az Nvidia és AMD kártyák esetében külön-külön alkalmazva a DLSS és FSR technológiákat. Az eredményeknél részletesen kitérnek arra, hogy a különféle GPU-k hogyan viselkednek eltérő pályákon, és mit mutatnak az átlag FPS értékek, továbbá szóba kerül a simaság és a frame time jelentősége is.
A hardveres tesztelést némileg megnehezíti az EA korlátozása, miszerint 24 óránként csak ötször lehet hardvert váltani a bétában, ezért csak a legrelevánsabb kártyák kerülhettek a listára. Meglepő eredmények születnek mind az Nvidia, mind az AMD kártyákkal, és különlegesen érdekes, hogy már egy többéves 3070 vagy 3060 Ti is bőven élvezhető teljesítményt nyújt. A tapasztalt szűk keresztmetszeteknél (CPU-limit) is bemutatják, mely párosításoknál kerülhet szóba a processzor terhelése.
Egy rövid kitérő során szóba kerül a PC-ház (Be Quiet LightBase 600/900) és egy aktuális piaci akció is, ami a friss hardverek cseréjén gondolkodókat érintheti. Emellett az is felmerül, hogyan változhat teljesítmény szempontjából a végleges játék a bétához képest, illetve mi várható további optimalizációk terén.