Az új Battlefield 6 egyjátékos kampányának első küldetéseit kipróbálva erőteljes és kíméletlen harcélmény bontakozik ki. A fegyverek visszarúgása, torkolattüze és a hanghatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy minden egyes lövés félelmetesnek hasson, de ez a veszély a játékosokra is ugyanúgy leselkedik: a fedezékből kirohanva pillanatok alatt célkeresztbe kerülhetünk.
Fejlesztői interjúk rámutatnak: bár a Battlefield 3 és 4 inspirációi nyilvánvalók, a csapat egy tudatos visszatekintést is végez a 2000-es és 2010-es évek elejének földhözragadtabb lövöldéire, amikor a játékmenet inkább a kihívásra támaszkodott, mint a filmszerű élményekre, még ha az átlagos nehézség akkoriban jóval alacsonyabb is volt.
A videó kitér arra is, milyen változások figyelhetőek meg napjaink AAA játékpiacán: az utóbbi években egyre több kihívást kínáló cím vált népszerűvé, és a Battlefield 6 egyértelműen nem kívánja leplezni keménységét vagy a rutinosabb közönséget célzó megközelítését sem.
Stratégia, fedezék és jól időzített támadások – ezeket követeli meg az új kampány, messze túllépve azon a korszakon, amikor a katonai játékok könnyedséget és gyors sikerélményt kínáltak. Felvetődik tehát a kérdés: mennyire kész a játékosközönség egy ilyen megújult kihívásra?