A videóban egy alapos grafikus kártya teljesítménytesztet láthatunk a hamarosan megjelenő Battlefield 6 játékban. A teszt során 43 különböző GPU-t vizsgáltak meg, eltérő felbontásokon és részletességi beállításokkal, hogy feltérképezzék, mire képesek a különböző hardverek.
Külön figyelmet szentelnek a különböző grafikai presetek vizuális eltéréseinek, illetve azok teljesítménybeli hatásainak. Meglepő összefüggések derülnek ki az árnyékok, textúrák és részletesség terén, ahol a legalacsonyabb beállítások sem rontják jelentősen a játék összképét.
Érdekes kérdéseket vetnek fel a VRAM mennyisége által okozott különbségekről, főleg ugyanolyan modellek esetén, 8 és 16 GB-os változatok között. A teszt azt is bemutatja, miként változik a teljesítmény nagy felbontásokon, valamint mennyit számítanak a modern upscaling technológiák, például a DLSS és az FSR használata.
A bemutató során egyes modern és régebbi kártyák képességei is összehasonlításra kerülnek, miközben az is kiderül, milyen beállításokkal lehet elérni játszható sebességeket visszafogottabb hardverek esetén.