Phil, a Wings of Pegasus csatorna házigazdája, három Barry Manilow koncertfelvétel elemzésébe kezd, hogy megvizsgálja: vajon a világhírű énekes valóban élőben adja-e elő dalait, vagy lehetséges, hogy playbacket használ.
Több szempontból vizsgálja a különböző estéken készült, különböző ruhákban, eltérő színpadi mozgást mutató felvételeket, összehasonlítva a hangzást, a tempókülönbségeket és a zenekar lüktetését is. Felmerül a kérdés: az egyes előadásokban fellelhető apró eltérések valóban az élő éneklés bizonyítékai, vagy előre felvett sávokról lehet szó?
Phil különleges módszerekkel, például hangpanorámával és pitch elemzéssel is vizsgálja a vokált, miközben rámutat, hogyan lehet felismerni az élő és az előre rögzített ének különbségeit. Az összehasonlítás során szóba kerülnek más előadók (mint Mariah Carey) és azok playback-technikái, felvetve, hogy mennyire megbízhatunk a hallásunkban, amikor élőzenei élményről van szó.
Az elemzés végigvezeti a nézőt a zenei előadás nüanszain: hogyan reagálnak a zenészek egymásra, és milyen módszereket alkalmazhat egy tapasztalt zenész az élő előadás során. Többek között felmerül a kérdés, hogy egy legendás előadó nyolcvan felett milyen kihívásokkal néz szembe élő színpadon, illetve hol húzható meg a határ az élő zene és a technika között.