A londoni Prop Store-ban Adam Savage beszélget Tim-mel a legendás 1968-as Barbarella film megmaradt kellékeiről. Az epizód első bekezdéseiben a két gyűjtő lelkesedése ragadós: egyedülálló, hogy ezek az ikonikus tárgyak több mint fél évszázaddal a bemutató után is épen, szinte érintetlenül fennmaradtak.
A beszélgetés mélyre ás a kellékek készítésének rejtelmeibe, szóba kerülnek a korabeli mesterek munkái, a felhasznált anyagok, valamint az a kézművesség, amelynek köszönhetően ezek a tárgyak igazi műtárgyakká váltak. A kellékek részletes vizsgálata közben Adam és Tim párhuzamokat fedeznek fel más kultikus filmek, például a Galaxy Quest vagy az Ötödik elem között, kiemelve, hogy a Barbarella vizuális világa milyen hatással volt a későbbi sci-fi alkotásokra.
A ruhákról áttérnek a láncingekre, páncélokra, feltéve a kérdést: vajon létezik-e közvetlen tervezői vagy gyártási kapcsolat különböző filmek között, vagy egyszerűen az ipari design közös inspirációs forrásokat talál? Kiemelik a római kosztümházak szerepét, ahol a kellékek évtizedeken át porosodtak, majd új életre keltek a rajongók és gyűjtők körében.
Miközben kézbe veszik a fegyvereket és kosztümöket, elgondolkodtató megfigyeléseket tesznek a kézműves munka precizitásáról, a kor technikai megoldásairól és arról, hogyan élhet túl egy-egy film tárgya az idő próbáját. Az aukció közeledtével felmerül, milyen értéket képviselnek ma ezek a relikviák, és hogyan formálják a filmtörténet iránti rajongás kollektív emlékezetét.










