A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Band of Crusaders első benyomások: taktikai kaland és karaktermenedzsment egyedi megközelítéssel

A Band of Crusaders egy friss, taktikai RPG-demóként mutatkozik be, amely egyedi történeti iránnyal és összetett karaktermenedzsmenttel próbál kitűnni a műfaj ismert címei közül.

Ebben a játékbemutatóban egy új taktikai RPG, a Band of Crusaders kerül fókuszba, amely egy demó változatban érhető el. Az alkotás többek között a War Tales, az Iron Oath és a Battle Brothers stílusában készült, ám igyekszik sajátos elemekkel kiemelkedni az ismerős műfajból.

Egyik érdekes aspektusa, hogy a történet középpontjában nem egy végtelen homokozó, hanem egy jól meghatározott főcselekmény áll. A játékos karaktereinek célja egy szent ereklye, a Szent Lándzsa egy részének eljuttatása egy kolostorba, miközben az apokaliptikus káoszban széthullott lovagi rend helyén egy újat próbálnak alapítani.

A karaktermenedzsment fontos szerepet tölt be: a játékos toborozhat, fejleszthet, valamint gondoskodhat csapata ellátásáról és felszereléséről. Árnyalt rendszer mutatkozik a tulajdonságok, specializációk és képességek kezelésében, melyek mind hatással vannak a harci stratégiára és az egyes karakterek fejlődési útjára.

A harcrendszer valós idejű, de szüneteltethető, a különböző fegyvertípusok és taktikák váltogatását megkövetelve a játékostól. Fontos kérdés, hogy miként tud a Band of Crusaders kitűnni a műfaj nagy nevei közül, és hogy a fő történeti szál mennyire lesz emlékezetes. Vajon sikerül egyedi atmoszférát és új játékmeneti élményt teremteni?