Ebben az epizódban három különböző platformon vizsgálják meg a Ballz 3D nevű harci játék különféle portjait. A Mega Drive, a Super Nintendo és a 3DO verziók eltéréseit, előnyeit és problémáit részletesen összehasonlítják.
Kiemelt figyelmet kap a játék egyedi, teljes egészében gömbökből álló szereplőgárdája, amely pseudo-3D látványvilágot biztosít. Érdekes kérdésként merül fel, hogy mennyire volt forradalmi, vagy csak különleges technika volt ez a korszakban, illetve hogyan befolyásolta a játékélményt a grafikai megvalósítás.
További izgalmas téma a többplatformos életút: eredetileg Mega Drive-exkluzívként indult a játék, majd az Edge 16 projekt meghiúsulása miatt végül multiplatform cím lett. Felvetődik, hogy ez mennyiben befolyásolta a portok minőségét és fogadtatását.
A különböző kiadások fejlesztői eltérései, teljesítménybeli különbségei, valamint az egyedi tartalmak (mint például a 3DO verzióban debütáló „Director’s Cut” extra karakter) mind-mind érdekes felvetéseket adnak a játékportolás kihívásairól.










