Az interjú során Thomas Lee, a Baby Shark Universe marketingvezetője beszél a világszerte ismert Baby Shark szellemi tulajdonának (IP) Web3 piacaira történő belépésének hátteréről és motivációiról. Felmerül, hogy miként tud egy hagyományos, családi élményeket és nosztalgiát közvetítő márka a kriptovaluták és blokklánc világában is releváns és sikeres maradni.
A beszélgetés során a koreai blockchain közösség befogadó mentalitásáról és a helyi rendezvényeken tapasztalt kulturális élményekről is szó esik. Egy különösen izgalmas téma, hogy a Baby Shark-nak milyen nehézségeket kell leküzdenie a szellemi tulajdon jogainak védelmében, például a jogtalan tokenlistázásokkal és licencvitákkal kapcsolatban.
Felmerül az a kérdés is, hogy miért választotta a projekt elsődleges blokklánc-platformként a BNB Chain-t, és hogyan segítheti őket a Binance vagy más nagy piaci szereplők aktív közössége. Több, a Web3 ökoszisztéma kihívásaihoz kapcsolódó gondolat is elhangzik: például mi kell ahhoz, hogy egy szellemi tulajdon hosszú távon is értékálló maradjon a gyorsan változó technológiai környezetben.
Végül egy személyesebb kérdés is előkerül: vajon milyen életleckéket adhat a blockchain világa a fiatalabb generációknak, és hogyan lehet a családi élményeket és értékeket átültetni egy új, digitális korszakba?









