A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 2 perc

Az Uniqlo organikus SEO sikere és az alapvető technikák ereje a divatiparban

Az Uniqlo példáján keresztül láthatjuk, hogyan hozhat áttörést a legegyszerűbb keresőoptimalizálás a divatiparban, ahol a verseny még meglepően kicsi.

Az Uniqlo lenyűgöző sikereket ér el az organikus SEO területén, hiszen havonta több mint 46 millió ingyenes kattintást gyűjt össze kizárólag a Google-ről. A márka keresőoptimalizálási mutatói jelentős növekedésen mentek keresztül – jelenleg már hatmillió keresőkifejezésre jelenik meg az organikus találatok között.

Az organikus forgalom évekig lassan, szinte stagnáló ütemben bővült, de 2015-ben nagy lendületet vett – kilencszázezer kattintásról hirtelen 3,3 millióra ugrott a havi keresési forgalom. A folyamat során az Uniqlo a legalapvetőbb SEO technikák alkalmazására helyezte a hangsúlyt: kitöltött oldalcímek, meta leírások és a képekhez tartozó alt szövegek segítették a növekedést.

Érdekes kérdés, hogy miért ennyire kevéssé versengő a divatpiac SEO szempontból, és hogyan tudnak ezek az egyszerű lépések látványos eredményt hozni. Vajon más divatmárkák miért nem fordítanak kellő figyelmet erre a területre, illetve az alapvető SEO-hibák meddig tartják vissza őket?

A videóban megjelenik a Compact Keywords online képzés is, amelyről valódi felhasználói visszajelzéseket hallhatunk. Kiderül, milyen gyorsan térülhet meg egy jó SEO tudás elsajátítása akár teljesen új vállalkozások számára is.