Friss beszélgetést hallhatunk az Owlcat Games fejlesztőcsapatával, akik a „Térség” világára épülő, nemrég bejelentett Osiris Reborn című játékot mutatják be. Az interjúban szóba kerül, hogyan született meg a projekt ötlete, milyen fejlesztési folyamatok vezettek ide, és milyen kihívások merültek fel a játékra jellemző történetmesélés közben.
Kitérnek az adaptáció kérdéseire: hogyan lehet a könyvek és a sorozat világát újszerűen, mégis hitelesen átadni a játékosoknak, akár azoknak is, akik nem ismerik a „Térséget”. Felmerül az is, miként kapnak hangsúlyt a játékban a karakterválasztási lehetőségek, a döntések következményei, illetve mennyiben lehet szabadon alakítani a saját történetünket.
Érdekes részleteket tudhatunk meg a játékmenetről, például hogy milyen kompromisszumokra volt szükség a kooperatív mód, a minijátékok vagy akár a hajóharc kérdésében. A fejlesztők őszintén beszélnek arról is, milyen tanulságokat vontak le a korábbi játékaik megjelenésekor tapasztalt hibákból, és milyen új minőségbiztosítási folyamatokat próbálnak ki most.
Az interjú során összehasonlítják az Osiris Rebornt más, műfajban hasonló, ám világában eltérő játékokkal – így például a Mass Effect univerzummal –, hangsúlyozva a realisztikusabb, tudományos-fantasztikus alapokat. Felvetődik az Unreal Engine-re való váltás kérdése, illetve hogy miként jelennek meg a játékban a sorozatra és a könyvekre jellemző ikonikus helyszínek és szereplők.