A ‘timeless’, vagyis időtlen divat fogalmát évről évre előszeretettel használja a divatipar, de vajon tényleg létezik-e ilyen örök érvényű ruhadarab? A videó újraértelmezi ezt a jól bejáratott szlogent, és arra világít rá, mennyire szubjektív és változó az, amit időtlennek gondolunk.
Konkrét példákon keresztül mutatja be, hogy a klasszikusnak, egyszerűnek, „biztonságosnak” tartott színek, fazonok és anyagok is állandóan változnak. Az aktuális trendek és kulturális hatások formálják, hogy éppen mi számít időtlennek, miközben a márkák és influenszerek sokszor marketingeszközként használják ezt a fogalmat eladásösztönzésre.
Felmerül a kérdés: miért vágyunk mégis annyira az időtlen stílusra? A videó a társadalmi beilleszkedés, illetve a trendektől való függetlenedés utáni vágyat is megvizsgálja. Emellett arra is buzdít, hogy a vásárlóknak érdemes inkább saját stílusukat, igényeiket és örömeiket keresni, mint görcsösen ragaszkodni az időtlenség illúziójához.