A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Az időtlen divat mítosza és a valóságos vásárlói igények

A videó rávilágít, hogyan használja a divatipar az időtlenség fogalmát marketingeszközként, és miért csúszós talaj ez az elképzelés a vásárlók számára.

A ‘timeless’, vagyis időtlen divat fogalmát évről évre előszeretettel használja a divatipar, de vajon tényleg létezik-e ilyen örök érvényű ruhadarab? A videó újraértelmezi ezt a jól bejáratott szlogent, és arra világít rá, mennyire szubjektív és változó az, amit időtlennek gondolunk.

Konkrét példákon keresztül mutatja be, hogy a klasszikusnak, egyszerűnek, „biztonságosnak” tartott színek, fazonok és anyagok is állandóan változnak. Az aktuális trendek és kulturális hatások formálják, hogy éppen mi számít időtlennek, miközben a márkák és influenszerek sokszor marketingeszközként használják ezt a fogalmat eladásösztönzésre.

Felmerül a kérdés: miért vágyunk mégis annyira az időtlen stílusra? A videó a társadalmi beilleszkedés, illetve a trendektől való függetlenedés utáni vágyat is megvizsgálja. Emellett arra is buzdít, hogy a vásárlóknak érdemes inkább saját stílusukat, igényeiket és örömeiket keresni, mint görcsösen ragaszkodni az időtlenség illúziójához.