Beszélgetés zajlik Susie Wolff-fal, az F1 Academy ügyvezető igazgatójával, ahol a női autósport jövőjét helyezik fókuszba. Felmerül, hogyan tud a liga önálló identitást építeni a Forma-1-gyel párhuzamosan, és miként segítheti elő a női tehetségek kibontakozását mind a pályán, mind a háttérben.
A Las Vegas-i szezonzáróra készülve izgalmas címharcot említenek, amelyben a Ferrari és a Mercedes csap össze. Felvetődnek különleges kollaborációk, mint például a Hello Kitty partnerség, valamint a női rajongók megszólításának új módszerei.
Szó esik arról is, hogyan változik a sport szponzorációs struktúrája: új, a motorsportban eddig nem szereplő márkák csatlakoznak, többek között Charlotte Tilbury, American Express és Tommy Hilfiger. A beszélgetés rávilágít arra, mennyire fontos a partnerek valódi elkötelezettsége, túlmutatva a puszta „diverzitás” megközelítésen.
Témaként előkerül a fiatal nők növekvő jelenléte az F1-fanbázisban, valamint annak hosszú távú jelentősége, hogy a sport minden területén (például mérnöki és STEM pályákon) nőkből álló utánpótlás indul el.
Izgalmas kérdések merülnek fel arról is, miként lehet fenntartani a liga lendületét, hogyan lehet önálló, szórakoztató és vonzó termékké fejlődni az egyre telítettebb sportpiacon, és milyen stratégiák szükségesek ahhoz, hogy mind a nézők, mind a szponzorok hosszú távú elkötelezettségét biztosítsák.









