Stéphanie Mérillat személyes tapasztalatai és humoros példái révén vizsgálja, hogyan jelenik meg az érzelem a sportklubok vezetésében és a hagyományos vállalatok irányításában. Felszínre hozza, hogyan éljük meg másként az indulatokat egy szupermarketben, mint egy stadionban, és hogy a rajongás mennyire eltérő érzelmi hullámokat mozgat meg.
Különféle történeteken át láthatjuk, milyen erős hatással vannak a szurkolók érzelmei a klubvezetői döntésekre – például egy logó vagy mez színének változása milyen heves reakciókat válthat ki, sőt akár a klub dolgozóit is fenyegető helyzetekbe hozhatja.
Felvetődik a kérdés, mennyire szabad és lehet az érzelmeket elválasztani a vezetői döntéshozataltól: hol válik hasznossá a szenvedély, és mikor válik veszélyessé? Az egyéni és közösségi szenvedélyek, rajongások hol segítik, hol hátráltatják az egész klub működését. Mérillat végül arra buzdít, hogy gondolkodjunk el saját döntéseink érzelmi hátterén, különösen, ha közeli ismerősökkel vagy családtagokkal dolgozunk együtt egy vállalkozásban.