Az élő vásárlás és a közösségi média hatásának forradalmi változásairól beszélget GaryVee és a QVC Group vezérigazgatója, David Rollinsson. Megvizsgálják, hogy Kínában már óriási népszerűségnek örvend a live shopping, ahol egyes élő közvetítésekben a vásárlók akár 30%-a is azonnal konvertál, miközben az Egyesült Államokban ez a szám csupán 2–5%.
Felmerülnek a kérdések: miért lekövethetetlenül gyors a fejlődés Ázsiában, és miért marad le ezekben a folyamatokban a nyugati világ? Lehet-e a személyes, emberekkel történő értékesítés az e-kereskedelem új alapja? Hogyan tudnak a közösségi felületek, például a TikTok Shop vagy a Meta új stratégiákat bevezetni az élő vásárlás világába, és hogyan reagálnak erre a nagy e-kereskedelmi szereplők?
Szóba kerül, hogyan érheti el és tarthatja meg a QVC a különböző korosztályok vásárlóit, különösen a fiatalabb generációkat. Kiemelik a közösségi élmény, a szórakoztatás (commerce-tainment) és a digitális kötődés jelentőségét, amelyekkel a modern vásárlók igényeit ki lehet elégíteni. Az adás során betekintést kapunk abba is, hogy milyen kihívások és lehetőségek várnak a vállalatokra és influenszerekre ebben az új kereskedelmi környezetben.