A videó a Super Mario-sorozat kevésbé ismert, vagy „elfelejtett” 3D részeire fókuszál, és felveti a kérdést: miért szorulnak háttérbe ezek a játékok a legismertebb címek mellett? Különösen a Super Mario Galaxy 2 kerül górcső alá, amely annak ellenére maradt ki több visszatekintő válogatásból, hogy sokáig az egyik legmagasabbra értékelt Mario-játéknak számított.
Az alkotó példaként említi a Mario 3D All-Stars összeállításból kimaradó Galaxy 2-t, fejtegetve, mennyire számított a Wii irányítási sémája kizáró oknak. Felmerülnek olyan technikai és döntési szempontok, amelyek befolyásolhatták, miért nem szerepelnek ezek a részek az újabb platformokon vagy gyűjteményekben.
Elemzésre kerül a Super Mario 3D Land is, amely a 3DS egyik korai húzócímeként hozta vissza a klasszikus elemeket, például a Tanuki-levelet. Kérdés, mennyire tartós a játék hatása, és megindokolható-e, hogy az idő múltával kevesen emlékeznek rá.
Szó esik a Super Mario 64 DS átirat és a Captain Toad: Treasure Tracker mellékág sajátosságairól: hogyan kapcsolódnak a fő sorozathoz, és mit jelent, ha egy remake technikailag lenyűgöző, de vezérlés szempontjából kompromisszumos.
A videó több elgondolkodtató kérdést vet fel arról, miként alakul a főbb és mellékvonalbeli 3D Mario-játékok helye a rajongók és a Nintendo szemében, illetve milyen sors várhat később az olyan kísérleti vagy rövidebb alkotásokra, mint a Bowser’s Fury.