A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 38 perc

Az Elementális Gonosz Temploma Steam-újjászületése: Bugjavítások és játékélmény tuningja

A klasszikus D&D modul alapján készült szerepjáték Steam-verziója számos hibajavítással és modernizált élménnyel várja a régi és új játékosokat.

Az Elementális Gonosz Temploma Steam-kiadásáról szóló elemzés azt vizsgálja, hogyan adtak ki újra egy 2003-as klasszikus RPG-t, és milyen technikai, játékmeneti, valamint tartalmi javításokat hajtottak végre rajta. A kiadó, a Snagg, a régóta fennálló hibákat, kompatibilitási problémákat és bugokat próbálta orvosolni egy jelentős frissítéssel, amelybe ismert modok (Circle of Aid, Temple Plus) elemeit is beépítették.

Fókuszban van a játék eredeti Dungeons and Dragons 3.5-ös szabályrendszerének hű videojátékos adaptációja, valamint a karakteralkotás szokatlan részletei: különös jelentősége van például a csapat jellemének megválasztásának, és hogy ez miként hat a csapattagok összetételére és az indító eseményekre.

A sztoriban megjelenő szürke és sötét tónusok, a rövid, de sokféleképpen újrajátszható történet, valamint a többféle befejezés lehetősége érdekes morális döntésekre sarkallja a játékost. Feldobja a kérdést, milyen reakciókra és lehetőségekre számíthatsz attól függően, hogy jó vagy gonosz karaktereket irányítasz, s mennyire számítanak a döntéseid a világ alakulásában.

A régi és új hibák mellett kitér a világ- és harcrendszer komplexitására, a fejlődési lehetőségekre, valamint a taktikai kihívásokra – például hogy a karakterfejlesztésnél mennyiben segít, ha valaki ismeri a D&D mélyebb rendszerét. Milyen szerepet játszik a felszerelés? Hogyan működnek a társak, és érdemes-e mindig teljes csapatot vinni? A teszt azt is érinti, hogy a modolhatóság mennyiben bővíti a játék újrajátszhatóságát.