Az amerikai női hírességek leggazdagabbjai és vállalkozásaik fejlődését, valamint aktuális gazdasági kihívásait vizsgálja a Forbes friss összeállítása. Az utóbbi években egyre több ismert személyiség kezdett saját márka építésébe, különösen a szórakoztatóiparban és a szépségápolási szektorban.
Az összefoglalóban szó esik arról is, hogyan változtak a lehetőségek a 2020 környékén indult „celeb-vállalkozói” hullám óta. A popcsillagok, színésznők és műsorvezetők hatalmas összegeket kerestek, azonban az utóbbi időszakban a lassuló világgazdaság új kihívásokat hozott számukra, és sokuk vagyona változóban van.
Érdekes példák sorakoznak fel, többek között Selena Gomez, Rihanna, Madonna, Reese Witherspoon vagy Judge Judy üzleti döntéseiről. Elemzésre kerül, hogyan befolyásolják a piaci folyamatok ezeknek a márkáknak az értékét, milyen trendek jelennek meg a zenei jogok vagy szépségápolási cégek piacán, illetve hogyan küzdenek meg a hullámvölgyekkel és a sikerekkel ezek a sztárok.
Külön kiemelik Taylor Swift példáját, akinek karrierje és vagyona jelentős növekedést mutat, szemben a többi hírességgel. Felmerül a kérdés, vajon mi áll a kiugró teljesítmények vagy a váratlan értékcsökkenések hátterében, illetve mik a hosszú távú kilátások a hírességek által uralt üzleti szektorokban.