A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 23 perc

Az AI-ügynökök hatása a bankok jövőjére és a munkahelyek átalakulására

Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia az üzleti világot, és milyen feladatokat bízhatnak rá a jövőben a bankszektorban? Egy izgalmas beszélgetés a Goldman Sachs technológiai vezetőjével az AI-ügynökök térnyeréséről.

A beszélgetés középpontjában az áll, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia (AI) az olyan vállalatok működését, mint a Goldman Sachs, és milyen szerepe lehet a jövő munkahelyein az úgynevezett AI-ügynököknek.

Marco Argenti, a Goldman Sachs technológiai vezetője, korábbi tapasztalatairól beszél az Amazonnál, ahol a felhőalapú szolgáltatások fejlődésének élvonalában dolgozott, és betekintést ad abba, hogyan értékelik az ügyfélközpontú megközelítéseket a technológiafejlesztésben.

Felvetődnek olyan érdekes kérdések, mint például: meddig jutott el a generatív AI a vállalatok mindennapjaiban, mennyiben könnyíthetik meg az AI-eszközök a dolgozók munkáját, illetve hogy mennyire bővült az AI használata a Goldman Sachsnál különböző részlegeken.

Szó esik arról is, milyen készségek szükségesek ahhoz, hogy valaki hatékonyan tudjon „menedzselni” mesterséges intelligencia ügynököket, illetve milyen átrendeződéseket okozhat a munkaerőpiacon az AI gyors térnyerése. Megjelennek dilemmák a munkakörök változásairól, a feladatok átrendeződéséről, valamint az ember és gép kapcsolatáról az üzleti életben.

A beszélgetés kitér arra is, hogy a jövőben elképzelhetők-e emberszerű robotok ügyfélszolgálati vagy munkatársi szerepekben, és milyen kihívásokat vagy lehetőségeket tartogat mindez a pénzügyi szektor számára.