Néha az autóipar a legváratlanabb helyek felé nyit: menő divatmárkák, hírességek vagy éppen videójátékok világával keresik az együttműködés lehetőségét. A videó játékos formában mutatja be, milyen szokatlan párosításokat láttunk már az évtizedek során – például amikor egy Mercedes-Benznek jellegzetes jégkrém dizájnja lett, vagy amikor egy BMW E46 M3 GTR-t a játékvilágból hívott életre a gyártó.
A beszélgetés során kiderül, hogy melyik autógyártó fűzte szorosabbra a kapcsolatot a divatvilág legismertebb neveivel, és miképp születnek exkluzív modellek legendás ruhamárkák közreműködésével. A játékos vetélkedő kérdései arra is rávilágítanak, hogyan jelennek meg autómárkák világhírű filmekben, sorozatokban vagy gamerek ikonikus járgányait megidézve, akár limitált szériák formájában is.
Minden kérdés új történetet, érdekességet vagy éppen meglepő adalékot hoz felszínre az autóipari együttműködésekről. Felbukkanak vadonatúj részletek a jelvénycserés technológiáról (badge engineering), ritka modellekről, sőt, arról is, hogyan válhat egy-egy közös projekt igazi gyűjtői szenzációvá. Vajon mennyire ismerjük fel ezeket az együttműködéseket? És milyen motivációk húzódnak a kulisszák mögött?