Az alkotó részletesen bemutatja, hogyan lehet néhány perc alatt saját mesterséges intelligenciával működő közösségi média menedzsert létrehozni fejlesztői tudás nélkül. A fókuszban a Zapier Agent platform áll, amely lehetővé teszi, hogy automatizált dolgozót hozzunk létre, aki önállóan végez kutatást, gyűjt híreket adott témában, majd ezek alapján Facebook-, LinkedIn- és Instagram-bejegyzéseket ír.
Az eljárás bemutatása során izgalmas kérdéseket vet fel a munkafolyamatok automatizálásáról, arról, hogyan lehet különböző adatforrásokat, például Google Docs- vagy Google Sheets-dokumentumokat összekapcsolni az ügynökkel, és hogyan háríthatók át a tipikusan manuális feladatok MI-alapú rendszerekre.
Kitér a különböző viselkedések beállításának fontosságára is: az ügynök először kutatást végez, majd az egyes platformokhoz igazított tartalmakat generál – figyelembe véve a LinkedIn, Facebook vagy Instagram sajátosságait. Szó esik a folyamatos visszacsatolási lehetőségekről is, amikor a felhasználó egyszerű megjegyzésekkel rá tudja venni az MI-t a bejegyzések finomhangolására.
A bemutató további kérdéseket vet fel, például: Hogyan lesz naprakész az automatizált tudásbázis? Milyen lehetőségeket nyit a képgenerálás (pl. Dall-E 3) az Instagramon? Merre fejlődhet tovább az automatizálás és az emberi kreativitás viszonya a közösségi média kezelésében?