Mi határozza meg az év során egy weboldal keresőoptimalizálásának (SEO) sikerét? Augusztus 1. kiemelt szerepet kap az online vállalkozások számára, mégis a legtöbb üzlettulajdonos nem is sejti, milyen lehetőségeket rejt magában ez az időszak.
Miközben a versenytársak nyaralnak, egy szűk réteg már most megkezdi előkészületeit a negyedik negyedévben várható forgalomnövekedésre – ők hónapokkal előrébb járnak a keresési találati listákon. Az előrelátás és a gyors cselekvés meghatározhatja, hogy ki kerül az élre a Black Friday és a karácsonyi vásárlási láz idején.
Sokan szeptemberben kapnak észbe, amikor már késő érdemi változást elérni az organikus keresésekben. Augusztus tehát kulcshónap lehet azok számára, akik ki akarják használni a marketinges időzítés előnyét, miközben felmerül a kérdés: lehet-e egyszerre pihenni és üzletileg növekedni?
A videó rámutat, mennyire fontos most indulni, ha valaki szeretné időben maximalizálni weboldala látogatottságát az év legfontosabb időszakára, és milyen lehetőségek állnak azok előtt, akik hajlandók időben dönteni.