A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Atsu bosszúja Ezo vidékén: a Ghost of Yotei első benyomások

Az új Ghost of Yotei játékban Ezo vadregényes tájain követjük Atsu történetét, aki véres bosszúhadjáratba kezd a titokzatos Yotay 6 ellen. A folytatás számos játékmeneti és szerkezeti újítást ígér, miközben visszaköszönnek az eredeti rész emblematikus elemei.

A Ghost of Yotei bemutató epizódjában egy izgalmas, új kaland tárul elénk, amely a népszerű Ghost of Tsushima játék folytatása, azonban teljesen új főszereplővel és egy eltérő japán helyszínen, az Ezo régióban játszódik. Főhősünk, Atsu, sötét múltjának árnyékában kutat bosszú után, szembeszállva a rettegett Yotay 6 nevű főgonosz-csoporttal, akik mind egyedi ellenfelek.

A játékmenet a nyílt világú szabadság érzetét kínálja, számos fő- és mellékfeladat közül lehet választani, miközben a történetvezetés továbbra is fókuszált marad. A strukturális változások közé tartozik a nemlineáris történetvezetés és a célpontok tetszőleges sorrendben történő levadászása, amely üdítően különbözik az előző résztől.

A harcrendszer most még összetettebbé vált: különböző fegyvertípusok, saját képességfákkal, és egyedi ellenségek mellett a mesterséges intelligencia is fejlődött, így rugalmas stratégiai döntéseket kell hozni. A szereplők egyedi motivációi és harci stílusai izgalmas kérdéseket vetnek fel a bosszú és becsület témája körül.

Az audiovizuális élmény lenyűgöző: megújult színpaletta, fotó mód, rétegezett zenei aláfestés és részletgazdag környezet várja a játékosokat, miközben a fejlesztők ügyeltek arra, hogy az élmény mind technikai, mind érzelmi síkon tartalmas legyen. Vajon sikerül-e az új főhősnek túlszárnyalni Jin Sakai legendáját, és elhozni az igazi újítást a sorozatban?