A Hartfield–Jackson Atlanta International Airport működésének kulisszái mögé pillanthatunk be, ahol Ricky Smith, a világ legforgalmasabb repülőterének vezérigazgatója osztja meg tapasztalatait és gondolatait. Többek között szó esik arról, milyen összetett feladat egy ilyen léptékű létesítmény működtetése, ahol évente több mint százmillió utas fordul meg, és amely Atlanta gazdaságának meghatározó motorja.
Az interjú kitér a repülőtér gazdasági hatásaira, a helyi vállalkozók számára elérhető lehetőségekre, valamint azokra a programokra, amelyek a kisebbségi tulajdonú vállalkozások támogatását célozzák meg. Érdekes kérdésként merül fel, hogyan lehet biztosítani, hogy minél szélesebb közösség részesüljön a repülőtér által generált üzleti előnyökből, és miként befolyásolják ezt a szövetségi finanszírozási és szabályozási változások.
Ricky Smith mesél személyes pályafutásáról is, valamint arról, milyen képességek és hozzáállás segítik az embert vezetői pozícióban – legyen szó nehéz döntések meghozataláról, politikai kihívások kezeléséről vagy a munkatársak motiválásáról. A beszélgetés során felmerülnek a repülőtér működését érintő leggyakoribb utaspanaszok, mint például a sorban állás, a csomagkezelés vagy éppen bizonyos étteremláncok hiánya.
Az interjú betekintést ad abba is, hogy milyen innovációkkal – például biometrikus technológiákkal – igyekeznek gyorsabbá és hatékonyabbá tenni az utasok és csomagok kezelését. Ugyanakkor szó esik a repülőtéri infrastruktúra fejlesztési terveiről, a közlekedési nehézségekről, sőt, még Ricky Smith személyes kedvenc étterméről is a terminálokon belül.
További érdekesség, hogy Ricky Smith családjáról, fiatalkori élményeiről is mesél, és arról, milyen tanulságokat vitt magával Baltimore-ból egészen Atlanta repülőterének élére. Végig izgalmas kérdések vetődnek fel olyan témákban, mint a vezetés, gazdasági esélyegyenlőség, fogyasztói élmény és a modern repülőterek előtt álló aktuális kihívások.