Az Aston Martin Valhalla érkezésével a márka egy merőben új világba lép: most először kínál középmotoros szuperautót, amelyet egy komplex hibrid hajtáslánc mozgat, összesen 1064 lóerővel. Ez az autó nemcsak technikai áttörést jelent az Aston számára, hanem új riválisokkal is szembeállítja, például a Ferrari SF90-essel, a Lamborghini Revuelto-val vagy épp a McLaren modellekkel.
Az összeállítás során részletesen megvizsgálják a Valhalla felépítését: a szénszálas központi ‘tub’, az alumínium segédváz és a tologatórudas futómű mind jelentős mérnöki teljesítményt tükröz. Szó esik az AMG-származékú, ám jelentősen átalakított V8-motor sajátosságairól, a hátsó elhelyezés különlegességeiről, valamint a kocsi aerodinamikai megoldásairól: többek között aktív első és hátsó szárnyak, valamint precízen hangolt légcsatornák garantálják a leszorítóerőt és a hűtést.
A videó középpontjában a Valhalla vezetési élménye áll – a különböző üzemmódok (EV, sport, sport plusz, verseny) nyújtotta karakterváltás érezhető a pályán is. Kiemelik a futómű játékosságát, a fékrendszer hatékonyságát, miközben kitérnek olyan apró, de fontos részletekre is, mint az utastér ergonómiája vagy a belső design kérdéses pontjai.
Részletes mérnöki betekintést is kapunk, ahol a fejlesztőcsapat tagja mesél a hűtési és aerodinamikai kihívásokról, a motor és kipufogórendszer elhelyezéséről, valamint arról, hogyan is kellett kompromisszumot találni a teljesítmény, a komfort és a mindennapi használhatóság között.
Felvetik a piaci pozicionálás dilemmáját is: vajon hogyan igazolható egy ennyire exkluzív, drága, ugyanakkor kompromisszumos sportautó létjogosultsága egy zsúfolt kategóriában? Az összehasonlítás ismert olasz és brit szuperautókat is érint, miközben végig ott lebeg a kérdés: miben lehet más vagy akár jobb a Valhalla?